Autorizované servisy
Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace kontaktujte nás nebo přímo servisní středisko pro danou značku. Pokud nenajdete servis v následujícím seznamu, kontaktujte nás. K uplatnění záruční reklamace slouží záruční list nebo daňový doklad.
Servisní středisko po vás bude požadovat číslo modelu a výrobní číslo spotřebiče (PNC) - oboje najdete na štítku, který je umístěný na spotřebiči, také datum zakoupení spotřebiče - najdete na faktuře.
Servisní středisko po vás bude nejspíše požadovat číslo modelu a výrobní číslo spotřebiče (PNC) - oboje najdete na štítku, který je umístěný na spotřebiči a datum zakoupení spotřebiče - najdete na faktuře.
Příklad štítku:
1. číslo modelu 2. výrobní číslo (PNC) 3. Kód ML 4. Sériové číslo
AUTORIZOVANÉ SERVISY
AEG - ELECTROLUX - ZANUSSI
- Servis značek AEG - Electrolux : ZÁKAZNICKÁ PODPORA AEG
- Telefon: +420 800 302 111 nebo +420 261 302 261
- Adresa: Budějovická 778/3, Praha 4, 140 21
- Náhradní díly a příslušenství - dotazy: +420 261 302 612
- E-mail: zakaznicke.centrum@electrolux.com
CANDY - HOOVER
- Servis značek Candy a Hoover zajišťuje BMK Servis: ZÁKAZNICKÁ PODPORA Candy - Hoover
- Telefon: +420 841 111 125
- Adresa: SERVIS Praha, Mahenova 164/2, Praha 5, 150 00
- Adresa ostatní servisy: ZDE
- E-mail: candy-hoover@bmkservis.cz
- Návody k použití Candy , Hoover - zde
LIEBHERR
- Servis značky Liebherr: ZÁKAZNICKÁ PODPORA Liebherr
- Telefon: +420 515 247 522 (bezplatně) - Náš servisní tým je k dispozici od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 16:30 a v pátek od 8:00 do 15:00 hod.
- E-mail: service.cz@liebherr.com
- Náhradní díly a příslušenství - ZDE
Pozáruční servis Liebherr dispečink v ČR
- Telefon: +420 725 781 964
- E-mail: dispecink@awservice.cz
- Pro požadavek na náhradní díly potřebujete: označení zařízení, sériové číslo. Ty naleznete na typovém štítku svého spotřebiče. Popis nebo foto dílu, který poptáváte.
LORD
- Servis značky Lord zajišťuje McTree: ZÁKAZNICKÁ PODPORA Lord
- Telefon: +420 725 781 964
- Adresa: Pražská 298, Brandýs na Labem, 250 01
- E-mail: info@awservice.cz
NIVONA
- Servis značky Nivona zajišťuje McTree: ZÁKAZNICKÁ PODPORA Nivona
- Telefon: +420 725 870 729
- Adresa: Pražská 298, Brandýs na Labem, 250 01
- E-mail: nivona@awservice.cz
BEKO
- Servis značky Beko: ZÁKAZNICKÁ PODPORA Beko
- Telefon: 800 350 333 nebo 222 525 222 Jsme vždy připraveni vám pomoct každý den od 8:00 do 17:00 hod.
- E-mail: zakaznickecentrum@bekosa.cz
LOFRA
- Servis značky LOFRA zajišťuje BMK servis: ZÁKAZNICKÁ PODPORA Lofra
- Telefon: +420 844 115 116
- Adresa: SERVIS Praha, Mahenova 164/2, Praha 5, 150 00
- Adresa ostatní servisy: ZDE
- E-mail: lofra@bmkservis.cz
Slovenská republika
- FIDELIA SERVICE s.r.o.
- Dudvážska 2
- 821 07 Bratislava
- Kontakt: Tel.-02/38105039
- Email - info@fidelia-service.sk
SMEG
- Servis značky SMEG zajišťuje BMK servis: ZÁKAZNICKÁ PODPORA Smeg
- Telefon: +420 844 115 116
- Adresa: SERVIS Praha, Mahenova 164/2, Praha 5, 150 00
- Adresa ostatní servisy: ZDE
- E-mail: smeg@bmkservis.cz
Slovenská republika
- Servis značky SMEG zajišťuje TV-AV Elektronic, s.r.o.
- Telefon: +421 41 562 6061
- Adresa: Pribinova 8725/54, Žilina, 010 01
- E-mail: besko@tvav.sk
SMEG - MALÉ SPOTŘEBIČE
- Servis značky SMEG, malé spotřebiče zajišťuje Opravárna s.r.o.
- Adresa: Český Brod 1352, Český Brod, 282 01
- Telefon: +420 277 271 261
- E-mail: servis@opravarna.cz
Slovenská republika
- Servis značky SMEG, malé spotřebiče zajišťuje TV-AV Elektronic, s.r.o.
- Adresa: Pribinova 8725/54, Žilina, 010 01
- Telefon: +421 41 562 6061
- E-mail: besko@tvav.sk
GORENJE - MORA - HISENSE
- Servis značky Gorenje, Mora, Hisense: ZÁKAZNICKÁ PODPORA Gorenje, Mora, Hisense
- Telefon: 800 105 505 (bezplatně) - Jsme vám k dispozici v pracovních dnech v čase od 8:00 do 16:00 hod.
- E-mail: servis@gorenje.cz
WHIRLPOOL
- Servis značky Whirlpool: ZÁKAZNICKÁ PODPORA Whilpool
- Telefon: +420 251 001 001 - Jsme vám k dispozici v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod.